مقالات

محصولات چینی بهداشتی آرمیتاژ با بهترین قیمت

 این روزها دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام نیز مانند اتاق پذیرایی و اتاق خواب اهمیت زیادی دارد و از قسمت های مهم هر خانه ای به شمار می رود. با دقت در زمینه انتخاب وسایل این بخش از خانه می توانید زیبایی و راحتی را برای خود و اعضای خانواده تان به ارمغان بیاورید. یکی از این وسایل چینی بهداشتی است. در این مقاله قصد داریم محصولات چینی بهداشتی آرمیتاژ با بهترین قیمت را به شما معرفی کنیم.

چینی های بهداشتی محصولاتی هستند که در راستای بهداشت انسان ها، طراحی و به بازار عرضه شده اند. لعاب این محصولات از لعاب ظروف چینی ضخیم تر است و ضخامت دیواره آن ها نیز بیشتر است. از دلایل استفاده از این چینی ها در تجهیزات بهداشتی این است که شستشوی آن ها بسیار ساده است.

کاربرد چینی بهداشتی به شکل کاسه توالت، دستشویی و محصولاتی از این قبیل است. چینی های بهداشتی عموما از انواع چینی زجاجی و نیمه زجاجی تولید می شوند که اصولا به شکل تک پخت هستند. منظور از تک پخت بودن این است که مرحله پخت بدنه و لعاب این محصولات در یک مرحله صورت می گیرد.

مواد تشکیل دهنده چینی های بهداشتی شامل موارد زیر می شوند :

  • کائولن
  • سیلیس
  • فلد سپار
  • دولومیت
  • کربنات کلسیم
  • تالک
  • اکسید روی
  • پرسیلن

انواع چینی بهداشتی

در ادامه به طور مختصر به بررسی انواع چینی های بهداشتی می پردازیم :

توالت فرنگی : به جرات می توان گفت توالت فرنگی، بخش مهمی از سرویس های بهداشتی امروزی است و در بسیاری از موارد، بسیار کارآمد و مفید می باشد.

توالت ایرانی : توالت ایرانی نیز بخش جدایی ناپذیر سرویس بهداشتی خانه هر ایرانی است و محصولی بسیار پرکاربرد و پر طرفدار است که از دیرباز، توسط ما ایرانیان مورد استفاده قرار می گرفته است.

روشویی : اگر بخواهیم به طور کلی به مفهوم روشویی بپرازیم، نوعی لگن از جنس فلز، سرامیک و … است که یک شیر روی آن قرار گرفته و در جهت شستشوی دست و صورت از آن استفاده می کنند.

رو سنگی : رو سنگی نیز نوعی لگن از جنس سرامیک است که روی کابینتی از جنس پی وی سی یا ام دی اف قرار گرفته و مورد استفاده آن برای شستشوی دست ها است.

راهنمای خرید چینی بهداشتی

برای خرید چینی های بهداشتی موارد مهمی وجود دارند که باید آن ها را در الویت قرار دهید. در ادامه به طور مختصر این موارد را بیان خواهیم کرد.

ابعاد

در هنگام انتخاب این محصولات باید به ابعاد آن ها توجه کنید این ابعاد باید متناسب با فضای سرویس بهداشتی شما باشند. به هیچ وجه یک چینی بهداشتی بزرگ را برای یک فضای کوچک در نظر نگیرید. اگر اندازه این چینی ها با فضای شما مطابقت داشته باشند می توانند به آن زیبایی بیشتری ببخشند. در کنار در نظر گرفتن ظاهر محصول به ابعاد آن نیز دقت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کیفیت

کیفیت محصولات از بزرگ ترین دغدغه های ذهنی مشتری در هنگام خرید است. چینی های بهداشتی تولید شده در داخل کشور دارای سه درجه کیفی هستند که شامل درجه 1، درجه 2 و درجه 3 می شوند اما همه این چینی ها در کارخانه های تولیدی، خروجی یک خط تولید هستند و عموما کیفیت متریال به کار رفته و روش های تولید در درجه بندی آن ها تاثیر زیادی ندارد. اما ممکن است این سوال ذهن شما را به خود مشغول کند که درجه گذاری چینی های بهداشتی بر چه اساسی صورت می گیرد ؟

اگر بخواهیم این سوال را به صورت کلی پاسخ دهیم، قطعاتی که بدون نقص در ظاهر هستند در گروه درجه 1، قطعاتی که دارای نقص ظاهری جزئی هستند در گروه درجه 2 و قطعاتی که دارای نقص هایی مانند زبری لعاب یا خط و خش لعاب هستند در گروه درجه 3 قرار می گیرند. محصولاتی که دارای نقص های ظاهری مثل پریدگی لعاب، دفرمه بودن ساختار و … هستند از کوره حذف شده و در دسته ضایعات قرار می گیرند.

ظاهر

در زمان خرید دقت کنید که چینی ها دارای کدری یا خط و خش نباشند چرا که وجود برخی درزها و شکاف ها باعث می شود که آب به درون چینی های بهداشتی نفوذ کرده و آن ها را خراب کند. ممکن است برخی از این شکاف ها از دید شما پنهان بمانند و فقط با لمس کردن قابل تشخیص باشند. حتما در زمان خرید به این موارد دقت کنید. هر چه ضخامت لعاب بیشتر و رنگ این چینی ها شفاف تر باشد از کیفیت بالاتری نیز برخوردار هستند.

برند چینی بهداشتی آرمیتاژ

شرکت آرمیتاژ با بیش از سال ها سابقه در تولید انواع چینی های بهداشتی یکی از بزرگ ترین تولید کننده های این محصولات در ایران بوده و یکی از بزرگ ترین صادر کننده های این محصولات نیز به شمار می رود. شعار این برند ( کیفیت، تنوع و زیبایی رمز ماندگاری ماست ) می باشد.

تولیدات ارمیتاژ توانسته با رعایت اصول مشتری مداری، خلاقیت و نوآوری و ارائه محصولات باکیفیت، خود را در میان برندهای دیگر چینی بهداشتی متمایز کند و خوش بدرخشد.

محصولات آرمیتاژ

چینی بهداشتی ارمیتاژ تولید کننده محصولات متنوعی است که در این میان می توان انواع توالت های فرنگی یک تکه، دو تکه، وال هنگ، روشویی و پایه و توالت ایرانی را نام برد. همه این محصولات دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و بسیار پر طرفدار هستند.

قیمت چینی بهداشتی آرمیتاژ

قیمت محصولات ارمیتاژ بسیار متفاوت و مناسب برای تمام بودجه هاست اما به طور کلی تولیدات این برند از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار هستند.

شما می توانید انواع مختلف چینی های بهداشتی آرمیتاژ را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید. برای خرید این محصولات با بهترین قیمت ها می توانید به نمایندگان فروش محصولات این شرکت مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.  مجموعه ما مفتخر است که یکی از نمایندگان این مجموعه تولیدی بزرگ و موفق است و آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

مزایای چینی های بهداشتی آرمیتاژ

یکی از مهم ترین دغدغه های این برند کاهش مصرف آب و حفظ محیط زیست است و برای برداشتن قدمی مثبت در این زمینه اقدام به تولید محصولاتی مانند توالت فرنگی واتر جت، توربو جت و توالت های فرنگی با مکانیزم دو زمانه نموده است که توانسته در جهت کاهش مصرف آب قدمی بزرگ بردارد.

از دیگر مزایای این برند تنوع محصولات است. شرکت آرمیتاژ با ارائه بیش از 80 نوع محصول توانسته تمام سلیقه ها را راضی کند. از نظر ابعاد نیز شما می توانید چینی های بهداشتی ارمیتاژ را بدون محدودیت نسبت به فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید.

نکات مهم در زمان استفاده از چینی های بهداشتی

محل نصب

جهت نصب این چینی ها باید بهترین مکان را برای این کار در نظر بگیرید تا از کمترین فضا بتوانیم نهایت استفاده را ببریم. ترجیحا محل نصب این تجهیزات باید با جانمایی لوله فاضلاب یکسان باشد.

امنیت

امنیت این چینی های بهداشتی باید بالا باشد تا در زمان قرار گرفتن روی آن ها و متحمل شدن فشار دچار آسیب دیدگی، لب پریدگی یا شکستگی نشوند یا طراحی آن ها به شکلی باشد که در زمان استفاده جسم را زخمی نکنند.

اندازه

ابعاد چینی های بهداشتی باید با فضایی که برای آن ها در نظر گرفته می شود متناسب باشد. به عنوان مثال نمی توان یک روسنگی با ابعاد بزرگ را در یک مکان بسیار کوچک قرار داد.

روش های نظافت چینی بهداشتی

سرکه سفید

از ساده ترین روش هایی که میتوان با آن چینی بهداشتی را تمیز کرد استفاده از سرکه سفید است.برای تمیز کردن با این روش، در ابتدا باید محل خروجی آب را ببندید و مقداری سرکه را داخل چینی بهداشتی بریزید. برای حصول نتیجه بهتر از یک دستمال نخی نرم کمک بگیرید و آن را داخل محل مورد نظر غوطه ور سازید سپس 20 دقیقه صبر کنید و در انتها با کمک یک دستمال، محل را خشک نمایید.سرکه به دلیل خاصیت آنتی باکتریالی که دارد باعث از بین رفتن باکتری ها میشود و بوی آن نیز فرار است و بدون آبکشی هم پس از مدتی از بین میرود. حتما این نکته را در نظر بگیرید که اگر چینی بهداشتی شما رنگی است از سرکه برای تمیز کردن آن استفاده نکنید به دلیل اینکه دارای خاصیت اسیدی است و باعث تخریب سطح میگردد.

صابون مایع

استفاده از صابون مایع نیز از دیگر راهکارهای نظافت چینی بهداشتی است. برای انجام این کار به مقداری آب و صابون و یک دستمال نخی احتیاج دارید. پس از تمیز کردن با آب و صابون، محل مورد نظر را آبکشی نمایید.

جوهر نمک

از دیگر محصولاتی که میتوانید در جهت نظافت از آن استفاده نمایید، جوهر نمک است. این ماده با خاصیت چربی و باکتری زدایی که دارد باعث میشود که سطح کاملا پاک شود.

نوشابه

یکی از بهترین روش های تمیز کردن چینی بهداشتی، استفاده از نوشابه گاز دار است. نوشابه دارای خاصیت پاک کنندگی زیادی است. برای انجام این روش، کافیست نوشابه را روی همه قسمت های چینی بریزید و به مدت 12 ساعت صبر کنید سپس با استفاده از یک برس، لکه های باقی مانده را تمیز کنید.

از بین بردن جرم های چینی بهداشتی

در برخی مواقع، نظافت چینی بهداشتی به آسانی صورت نمیگیرد به دلیل اینکه دارای جرم های بسیاری است. زمانی که کلسیم و مواد معدنی روی چینی های بهداشتی جمع شوند باعث به تشکیل لکه های قهوه ای و زرد شده که به راحتی از بین نمیروند. این لکه ها مکان مناسبی برای تجمع باکتریها هستند و در زمان تمیز کردن این قسمت از سرویس بهداشتی باید حواستان باشد که جرم ها سفت نشوند.

ترکیب آب لیمو ترش، آب اکسیژنه و جوش شیرین یکی از بهترین ترکیب ها برای از بین بردن این گونه جرم ها به شمار میرود. برای استفاده از این راهکار باید نصف لیوان جوش شیرین را با دو قاشق آب اکسیژنه و یک لیمو ترش ترکیب کرده تا خمیر یکدستی به وجود آید. خمیر را روی سطح چینی بهداشتی بریزید و با کمک برس آن را پخش کنید. پس از گذشت 20 دقیقه محل مورد نظر را بشویید. برای اثر گذاری بیشتر بهتر است هفته ای یک بار این کار را انجام دهید.

روش دیگر، استفاده از خمیر سرکه سفید و جوش شیرین است.این ترکیب به شکل طبیعی جرم را از بین میبرد. برای ساخت این ترکیب، 2 قاشق سرکه سفید را به 3 قاشق جوش شیرین اضافه کرده و پس از آنکه به حالت خمیری درآمد توسط یک برس، خمیر را روی لکه ها گذاشته و پس از 15 دقیقه آبکشی نمایید.

سوالات متدوال

میزان شفافیت محصولات آرمیتاژ چقدر است؟

شفافیت این محصولات بین 98 تا 101 درجه است که می توان گفت از برخی قطعاتی که در کشورهای اروپایی تولید می شوند نیز بالاتر است. میزان این شفافیت ها توسط دستگاه های مخصوص اندازه گیری می شود.

آیا شفافیت لعاب محصولات با درجه های متفاوت با هم فرق میکند؟

شفافیت لعاب و درخشش همه محصولات یکسان است. همه آن ها با یک نوع لعاب، دارای پوشش هستند اما ممکن است لعاب تولیدات دو کارخانه مختلف با هم متفاوت باشند و درخشش محصولات یک برند با برند دیگر تفاوت داشته باشد اما در مورد محصولات یک برند این تفاوت ها وجود ندارد.

چگونه وجود ترک در قطعه را تشخیص دهیم؟

اگر در قطعه ای ترک وجود داشته باشد این ترک ها به مرور زمان رشد می کنند و در ادامه قطعه می شکند. ترک های موجود در بدنه به سادگی با چشم قابل تشخیص هستند اما برای تشخیص درست آن ها باید روی لعاب را با ناخن بکشید. در صورت وجود ترک، آن را احساس خواهید کرد.

در زمان خرید، محصولی را انتخاب کنید که قسمت های بیشتری از آن دارای لعاب باشد. لعاب، عامل اصلی برای بهداشتی بودن یک قطعه به شمار می رود و لعابی بهداشتی است که دارای پخت بهینه باشد. برای تست بهداشتی بودن سطح لعاب می توانید با یک ماژیک وایت برد روی آن را بکشید و سپس با یک دستمال پاک کنید اگر اثری از آن باقی نماند نشان دهنده بهداشتی بودن سطح لعاب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *