مقالات

راهنمای خرید باکس و آینه سرویس بهداشتی

معرفی انواع باکس و آینه برای سرویس بهداشتی

باکس و آینه مدرن

یکی از بهترین گزینه ها  برای سرویس بهداشتی های لوکس استفاده از باکس و آینه های مدرن است به دلیل اینکه هماهنگی بیشتری با این نوع فضاها دارند. در این مطلب که در رابطه با راهنمای خرید باکس و آینه سرویس بهداشتی است به شما کمک میکنیم با توجه به فضای مورد نظر انتخاب خوبی داشته باشید. اگر فضای سرویس بهداشتی شما بزرگ است میتوانید از ابعاد بزرگتر این ست ها استفاده کنید.آینه های ست های مدرن در ابعاد مختلفی تولید میشوند و از این لحاظ با هیچ محدودیتی مواجه نخواهید شد.

باکس و آینه بدون قاب

آینه های بدون قاب از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار هستند و اگر جزء افرادی هستید که سادگی و شیک بودن برایتان مهم است این ست ها انتخاب مناسبی برای شما هستند. در واقع میتوان گفت آینه های بدون قاب ترکیبی از آینه های مدرن و سنتی هستند و میتوانند زیبایی خاصی به فضای سرویس بهداشتی منزل شما ببخشند.

باکس و آینه با لامپ LED

برخی از آینه ها دارای لامپ های ال ای دی هستند و جزء پرفروش ترین ها به شمار میروند. این ست ها به دلیل وجود این لامپ ها و روشنایی حاصل از آن ها جلوه زیبایی را در محیط اطراف ایجاد میکنند و هارمونی جذابی را به مکان مورد نظر هدیه میکنند.

معرفی ست آینه و باکس داروخانه ای

از ست های آینه و باکس در داروخانه ها نیز به وفور استفاده میکنند. این دسته از ست ها ابعاد بزرگی دارند و به شکل سر هم می باشند. عموما آینه های این ست ها روی بخش بیرونی درب باکس واقع شده اند.

درون باکس و قسمت پشتی آینه آن طبقات مختلفی وجود دارند که با فاصله مشخصی از یکدیگر قرار گرفته اند و فضای بسیار مناسبی را برای نگهداری اقلام مختلف به وجود آورده اند.

ست های آینه و باکس داروخانه ای بیشتر به صورت دیواری نصب میشوند و باید نهایت دقت را در هنگام نصب آن ها به خرج داد.یکی از مزیت های مهم این محصولات عدم نیاز به فضای زیاد است.

آیینه باکس۶۰ داروخانه‌ ای

جدیدترین مدل های ست آینه و باکس

ست های آینه و باکس جدید از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره میکنیم:

ست  باکس و آینه پی وی سی

ست های آینه و باکس پی وی سی این روزها جایگزین بسیاری از مدل های قدیمی شده اند و بیشتر افراد ترجیح میدهند از ست هایی با این جنس استفاده کنند به دلیل اینکه در برابر عوامل آسیب زننده محیطی مقاومت خوبی از خود نشان میدهند و به سادگی دچار آسیب دیدگی نمیشوند.ست های پی وی سی در ابعاد و مدل های متنوعی تولید و به بازار عرضه میشوند و به سادگی میتوانید مدل مورد نظرتان را در میان آن ها پیدا کنید.

ست های باکس و آینه طرح دار (چند رنگ)

این ست های باکس و آینه نیز از جنس پی وی سی ساخته میشوند و در رنگ ها و طرح های مختلفی قابل تولید می باشند.از این ست ها میتوانید در محیط هایی مانند سرویس بهداشتی، حمام، هتل ها، کافه ها و … بهره ببرید.یکی از ویژگی های برخی از مدل های این ست ها وجود آتاژور و باکس کناری است که به سادگی میتوانید اقلام مورد نظرتان را درون آن ها قرار دهید.

ست های باکس و آینه سفید

سفید جزء رنگ های خنثی و بسیار محبوب است که میتوان از آن در دکوراسیون های مختلف استفاده کرد. ست های باکس و آینه سفید نیز قابل استفاده در دکوراسیون های گوناگون هستند و با همه فضاها به سادگی هماهنگ میشوند.

استفاده از این ست ها هیچگونه ناهماهنگی در فضا ایجاد نمیکند و بهره گیری از آن ها میتواند سادگی و زیبایی خاصی را در محیط اطراف به وجود آورد. این ست ها نیز با پی وی سی ساخته میشوند و از مقاومت بینظیری برخوردار هستند.

ست آیینه باکس ۶۵*۵۰

مقاله ی راهنمای خرید باکس و آینه سرویس بهداشتی هر ماه آپدیت میشود تا با ذوق و سلیقه ی مخاطب همراه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *