مقالات

تمیز کردن توالت فرنگی در یک چشم به هم زدن

تمیز کردن توالت فرنگی در یک چشم به هم زدن

تمیز کردن توالت فرنگی در یک چشم به هم زدن امکان پذیر است. نظافت توالت فرنگی از اهمیت بسیاری برخوردار است که باید آن را در الویت قرار دهیم. توالت های فرنگی یکی از بهترین مکان ها برای رشد باکتری ها هستند و هرگز نظافت آن ها را به بعد موکول نکنید. با KDCO Group همراه شوید تا با ساده ترین روش های تمیز کردن توالت فرنگی در کمترین زمان آشنا شوید.

سه قدم تا تمیز کردن توالت فرنگی

این نوع توالت ها دارای سه بخش اصلی کاسه، بدنه و درپوش هستند که در ادامه روش های تمیز کردن آن ها را به طور جداگانه بررسی می کنیم.

تمیز کردن کاسه توالت فرنگی

سعی کنید در ابتدا کاسه توالت را تمیز کنید. به دلیل اینکه هنگام تمیز کردن این بخش ممکن است آب آلوده در اطراف پخش شود و باعث کثیف شدن محیط اطراف شود.  برای نظافت این قسمت می توانید از شوینده های مختلف و یک برس کمک بگیرید.

تمیز کردن درپوش توالت فرنگی

برای تمیز کردن درپوش، استفاده از یک دستمال یا حوله نرم می تواند بسیار کمک کننده باشد. برای نظافت سطوح بین بدنه و درپوش می توانید از یک مسواک استفاده کنید.

تمیز کردن بدنه توالت فرنگی

مواد شوینده را در تمام قسمت های بدنه اسپری کرده و با استفاده از دستمال این بخش را تمیز کنید. می توانید بدون اسپری نیز این کار را انجام دهید.

بهترین جرم گیرهای خانگی توالت فرنگی

جوش شیرین

استفاده از جوش شیرین یکی از بهترین راهکارهای خانگی برای تمیز کردن توالت است. به منظور استفاده از این جرم گیر، یک فنجان آب مقطر، نصف فنجان جوش شیرین، نصف فنجان صابون روغنی زیتون، آب اکسیژنه و اسانس روغن احتیاج دارید. این مواد را با هم ترکیب کرده و به تمام بخش های کاسه توالت بزنید و  حداقل یک ربع صبر کنید سپس کاسه را بشورید و خشک کنید.

سرکه

برای استفاده از این روش به یک فنجان سرکه سفید، سه چهارم لیوان بوراکس، اسطوخودوس و اسانس لیمو نیاز دارید. مواد را با هم مخلوط کنید سپس ترکیبی که به دست آورید را در توالت خالی کنید. محلول باید حداقل چند ساعت در آن قسمت بماند سپس کاسه را تمیز کنید.

نوشابه

نوشابه نیز یکی از جرم گیرها به حساب می آید و دارای خاصیت پاک کنندگی است. کافیست دو لیوان نوشابه را درون توالت بریزید و 12 ساعت آن را به حال خود رها کنید تا توالت شما را تمیز کند.

ضد عفونی کردن توالت فرنگی با قرص های مخصوص

این روزها قرص های زیادی برای ضدعفونی توالت فرنگی وارد بازار شدند. قرص های زیادی تولید و به بازار آمدند که وظیفه پاکسازی، ضد عفونی توالت را بر عهده دارند. روش استفاده از این قرص ها به این شکل است که بسته قرص را در گوشه ای آویزان کنید و هر زمان که فلاش تانک را می کشیم مقداری آب روی قرص ها می ریزند. در انتها توالت فرنگی را خوشبو و ضد عفونی می کنند.

نحوه ساختن قرص ضد عفونی کننده توالت فرنگی در خانه

برای استفاده از این قرص ها نیازی نیست حتما آن ها را از بازار خریداری کنید بلکه می توانید به راحتی این قرص ها را در منزل نیز بسازید. برای تهیه این محصولات به یک فنجان جوش شیرین، مقداری جوهر لیمو، یک قاشق صابون کاستر و قالب یخ برای فرم دهی قرص ها نیاز دارید.

روش تهیه به این صورت است که از مواد، خمیری یک دست درست کرده و خمیر را وارد قالب یخ می کنیم. قرص ها زمانی که به هم می چسبند و از قالب خارج می شوند، آماده هستند. برای استفاده کافیست آن ها را داخل توالت بریزید و ده دقیقه صبر کنید. سپس محل را فرچه بکشید و آبکشی کنید.

سخن آخر

سعی کنید نظافت توالت فرنگی را به طور مرتب انجام دهید. در صورت انباشته شدن جرم ها روی هم کار شما سخت تر می شود و خستگی بیشتری به همراه خواهد داشت.

اگر قصد خرید توالت فرنگی را دارید فروشگاه KDCO Group سال ها تجربه دارد. با فروش بهترین نوع این توالت ها همراه با قیمت های عالی، آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز است. کافیست با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید و پیش از خرید مشاوره رایگان دریافت کنید.


کامل ترین راهنمای خرید توالت فرنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *