مقالات

اشتباهات رایج در نصب فلاش تانک وال هنگ توکار

اشتباهات رایج در نصب فلاش تانک وال هنگ توکار

فلاش تانک های توکار که اکثرا آن ها را به نام سیفون می شناسیم در داخل دیوار قرار می گیرند. فقط قسمت دکمه های آن که وظیفه کنترل تخلیه آب را بر عهده دارند روی دیوار هستند. با استفاده از این دکمه ها شما می توانید عملکرد سیستم تخلیه را کنترل کنید. نصب فلاش تانک توکار از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما برخی از افراد در هنگام نصب دچار اشتباهاتی می شوند. یکی از انواع این فلاش تانک ها، فلاش تانک توکار وال هنگ است که در ادامه اشتباهات رایج در نصب فلاش تانک وال هنگ توکار  را بررسی می کنیم.

تنظیم اشتباه ارتفاع پایه ها

از مهم ترین نکته های نصب این فلاش تانک ها، تنظیم بودن ارتفاع پایه ها است. شما می توانید با روش های متفاوت، کالیبره کردن دقیق دستگاه را انجام دهید. روی دستگاه هایی که  از برندهای معتبر تولید می شوند نشانه گر ارتفاع 1 متر را نمایش می دهد که مفهوم عدد 1 این است. بعد از کف سازی نهایی، ارتفاع کف تمام شده باید 1 متر باشد. ارتفاع پیچ های نصب کاسه از کف نیز باید 35 سانتی متر باشد.

بستن اشتباه پیچ های اتصال کاسه وال هنگ

این مورد نیز از اشتباهات رایج در نصب فلاش تانک وال هنگ توکار است. اگر کاسه های وال هنگ از برند معتبری باشند 18-1 سانتی متر، 23-2 سانتی متر نیاز است که پیچ ها را با بررسی دقیق کاسه وال هنگ در جای درست نصب کنید. فراموش نکنید که کاور پیچ ها را حتما بیندازید تا در زمان کاشی کاری، رزوه های پیچ ها دچار آسیب نشوند چنانچه این رزوه ها آسیب ببینند در هنگام نصب تمیز کردن آن ها سخت خواهد شد.

تست نکردن آب پیش از کاشی کاری

تجهیزاتی که قرار است درون دیوار قرار بگیرند به دلیل اینکه دسترسی به اتصالات آب نخواهند داشت باید نحوه عملکردشان از نظر آب بندی و فاضلاب تست شود تا در صورت وجود مشکل، پیش از کاشی کاری یا سیمان کاری در جهت رفع آن اقدام کنید.

برداشتن برخی از قطعات قبل از کاشی کاری و سیمان کاری

در داخل این سیستم قطعاتی هستند که مانع از فشار آمدن به دیگر قطعات در هنگام سیمان کاری یا کاشی کاری می شوند. اگر به هر دلیلی این قطعات را بردارید ممکن است دیگر امکان نصب وجود نداشته باشد یا با گیر کردن مکانیزم به بدنه از تخلیه آب جلوگیری شود.

عدم نصب درپوش های آب و فاضلاب

اگر سیستم شما استاندارد باشد دارای درپوش های لوله های ورودی و خروجی آب و فاضلاب است که در جهت جلوگیری کردن از ورود مصالح و سیمان به مجراها عمل می کند.

تغییر کردن زاویه شیر پیسوار

شیر پیسوار در حقیقت مکانی است که فلاش تانک به ورودی آب متصل می گردد. در زمان بستن اتصال لوله به شیر مراقب باشید که شیر نچرخد و زاویه اش تغییر نکند چرا که باعث ایجاد مشکل می گردد.

عدم تراز بودن

تراز بودن در هر گونه نصبی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در مورد نصب فلاش تانک توکار وال هنگ نیز این موضوع صدق می کند. حتما در هنگام نصب تراز بودن را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *