مقالات

راهکارهای طلایی برای چیدمان سرویس بهداشتی کوچک

راهکارهای-طلایی-برای-چیدمان-سرویس-بهداشتی-کوچک

این روزها اکثر مردم در آپارتمان ها و خانه های کوچک زندگی می کنند. سرویس بهداشتی این خانه ها نیز عموما کوچک است و برای چیدمان آن، فضای زیادی در اختیار نداریم. با توجه به اینکه امروزه دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام از اهمیت ویژه ای برخوردار است ممکن است همه ما به دنبال راهکارهایی برای چیدمان بهتر سرویس بهداشتی کوچک باشیم. ما در این مقاله سعی کرده ایم قدمی هر چند کوچک در جهت راهنمایی شما عزیزان در این مورد برداریم. با ما همراه شوید تا راهکارهای طلایی برای چیدمان سرویس بهداشتی کوچک را به شما بگوییم.

در خانه های امروزی به دلیل فضای کم، عموما دستشویی و حمام به وسیله یک دیوار جدا شده اند یا اینکه در یک مکان قرار دارند و داخل سرویس بهداشتی با وسایل مختلفی پر شده است. بهتر است برای طراحی دکوراسیون دستشویی های کوچک از وسایل کوچک اما مدرن یا کلاسیک استفاده کرد. این وسایل در کنار زیبایی خاصی که به محیط می بخشند فضای کمتری را نیز اشغال می کنند.

استفاده از توالت فرنگی

توالت های فرنگی علاوه بر اینکه بسیار مفید و کاربردی هستند و باعث ایجاد فضای مدرنی در سرویس بهداشتی می شوند در اندازه های مختلفی نیز تولید می شوند و شما می توانید با توجه به فضای سرویس بهداشتی منزلتان، ابعاد مناسب را انتخاب کنید.

توالت های فرنگی را می توان درون دیوار یا بیرون از دیوار قرار داد. این نوع توالت ها از نظر نوع نصب، نوع سیستم تخلیه، ابعاد مخزن و صندلی نیز در انواع مختلفی تولید می شوند.

استفاده از شیر آلات توکار

شیرآلات بخش مهم و جدایی ناپذیر هر سرویس بهداشتی هستند و الویت در انتخاب این محصولات، جنس، کیفیت و طول عمر آن هاست اما به دلیل تنوعی که شیرآلات در بازار دارند می توانید مدل های کوچک و مناسب با فضای سرویس بهداشتی خود را انتخاب کنید. یکی از این مدل ها، شیرآلات توکار است.

شیرآلات توکار فضای کمتری را در سرویس بهداشتی اشغال می کنند. تمام اجزای آن ها داخل دیوار کار گذاشته شده و فقط مغزی و اهرم در فضای بیرون را می توان دید. عمر این محصولات به علت قرار گرفتن درون دیوار زیاد است اما برای نصب آن ها لازم است از افراد متخصص کمک بگیرید. این نوع شیرآلات را در سرویس های بهداشتی ساختمان های قدیمی نیز می توان استفاده کرد اما در زمان نصب در دیوارهای سرویس بهداشتی باید تغییراتی ایجاد کنید.

استفاده از فلاش تانک توکار

فلاش تانک یکی از بخش های مهم سرویس بهداشتی است که از راهکارهای طلایی برای چیدمان سرویس بهداشتی کوچک است. در دو نوع توکار و روکار تولید می شود. استفاده از نوع توکار فلاش تانک در سرویس بهداشتی کوچک، بسیار کمک کننده است و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. این نوع فلاش تانک ها به وسیله دو کلید روی دیوار هدایت می شوند. همانطور که می دانید فلاش تانک همان سیفون است که باعث از بین رفتن آلودگی محیط نیز می شود. این تجهیزات، سر و صدای کمی دارند و کمک شایانی به مصرف بهینه آب می کنند.

استفاده از کاشی ها یا کاغذ دیواری های مناسب

اگر از کاشی ها یا سرامیک هایی که طرح های عمودی دارند در قسمت کف و دیوار سرویس بهداشتی استفاده کنید. باعث می شود که فضای سرویس بهداشتی بزرگ تر و کشیده تر به نظر بیاید.

استفاده از کاغذ دیواری هایی با طرح های سه بعدی نیز با ایجاد عمق، باعث بزرگ تر شدن فضا می شود و در زیبایی سرویس بهداشتی نیز تاثیر زیادی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *