مقالات

درباره تفاوت کابینت های روشویی لوکس با سایر کابینت ها بیشتر بدانید.

درباره تفاوت کابینت های روشویی لوکس با سایر کابینت ها بیشتر بدانید.

 یکی از مهم ترین تجهیزاتی که در سرویس های بهداشتی، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، کابینت روشویی است. با گذشت زمان محصولات متنوعی از کابینت های روشویی روانه بازار شد. یکی از این مدل ها، کابینت روشویی لوکس است. این نوع کابینت ها یکی از بهترین و زیباترین موارد در بین کابینت های روشویی pvc هستند. کابینت روشویی لوکس در تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی بسیار غوغا به پا می کند از این رو با خرید این کابینت ها می توانید به زیبایی سرویس بهداشتی کمک شایانی کنید. در ادامه به بررسی تفاوت کابینت های روشویی لوکس با سایر کابینت ها می پردازیم. با تیم KDCO Group همراه شوید. در این مطلب درباره تفاوت کابینت های روشویی لوکس با سایر کابینت ها بیشتر بدانید.

کابینت روشویی لوکس

در پاسخ به این سوال که تفاوت کابینت های روشویی لوکس با سایر کابینت ها در چیست؟ باید بگوییم که لازم است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. یکی از مهم ترین تفاوت های کابینت های روشویی لوکس با سایر کابینت ها در ظاهر بسیار زیبا و شیک آن است. کابینت های لوکس نیز مانند دیگر کابینت ها میتوانند در دو مدل پایه دار و بدون پایه تولید شوند اما ظرافت و زیبایی بی نظیر کابینت لوکس از مهم ترین تفاوت های آن با سایر کابینت ها است.

به طور کلی روشویی های لوکس پایه دار برای سبک های مختلف دکوراسیون کاربرد دارند. همچنین می توان برای زیبایی سرویس بهداشتی از آن ها استفاده نمود. اما از روشویی های بدون پایه عموما برای سبک های کلاسیک استفاده می شود.

تفاوت کابینت های روشویی لوکس با سایر کابینت ها

  • مقاومت و استحکام بی نظیر

یکی دیگر از تفاوت های کابینت های روشویی لوکس با سایر کابینت ها در میزان مقاومت و استحکام آن ها است. به طور کلی میزان مقاومت و استحکام کابینت لوکس بیشتر از دیگر نمونه های موجود در بازار است. فکر می کنید علت این امر چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که متریال استفاده شده در کابینت های لوکس بسیار با کیفیت تر از دیگر نمونه های کابینت است. کیفیت بالای کابینت های روشویی لوکس موجب شده تا استحکام آن ها بالا برود چرا که روشویی یکی از مهم ترین وسیله ها در سرویس بهداشتی است. کیفیت بالای روشویی لوکس می تواند از خرابی زود هنگام آن به دلیل رطوبت نیز جلوگیری کند.

  • مواد اولیه

دومین تفاوت کابینت روشویی لوکس با کابینت های دیگر، مواد اولیه آن است. به طور کلی بیشترین مواد اولیه کابینت روشویی لوکس از متریال با کیفیت تشکیل شده است . از طرفی مقاومت بالای این مواد، احتمال آسیب رسیدن به این تجهیزات را می کاهد. در نتیجه این امر، طول عمر آن ها نیز بالاتر می رود.

  • سبک متنوع

سومین تفاوت این محصولات با یکدیگر در تنوع سبک آن ها است. کابینت روشویی لوکس دارای سبک های بسیار متنوعی است و شما می توانید با توجه به دکوراسیون بندی خانه، از سبک های متفاوت آن لذت ببرید.حتما توجه داشته باشید که هنگام تهیه کابینت روشویی لوکس، سبک آن با دکوراسیون سرویس بهداشتی شما هماهنگ باشد.

  • قیمت

آخرین تفاوت کابینت های روشویی لوکس با سایر کابینت ها در میزان قیمت آن ها است. به طور کلی کابینت روشویی های لوکس به علت متریال بسیار با کیفیت و طول عمر بالا، دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر کابینت ها هستند. البته یکی دیگر از دلایل قیمت بالای کابینت روشویی های لوکس به علت ظرافت و زیبایی در طراحی آن است. اگر به دنبال یک محصول دست ساز و منحصر به فرد هستید، این کالا را از دست ندهید.

راهنمای خرید کابینت روشویی لوکس

  • بودجه را از قبل مشخص کنید

سعی کنید هنگام خرید به بودجه ای که برای این امر در نظر گرفته اید، توجه نمایید.  البته منظور ما این نیست که کیفیت را فدای کمیت کنید اما بررسی بودجه شما برای خرید کابینت روشویی لوکس کمک می کند تا بدانید دقیقاً چه چیزی می توانید بخرید .این امر شما را در زمان بندی خرید بسیار کمک می کند. پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید کالای با کیفیت تهیه کنید. همان طور که پیش تر اشاره کردیم، اگر سنگی که استفاده می کنید در کابینت روشویی لوکس بی کیفیت باشد، طول عمر آن پایین می آید.

  • سنگ کابینت روشویی لوکس دزر و شکاف نداشته باشد

سنگ مورد استفاده حتما باید ضد باکتری و فاقد درز و شکاف باشد در غیر این صورت احتمال تجمع باکتری ها بسیار بالا می رود همچنین کیفیت و مرغوبیت بالای سنگ نیز دارای اهمیت است.استفاده از مواد نامرغوب در طول زمان باعث پوسته کردن محصول می شود در نتیجه آثار لکه بر روی آن باقی می ماند.

 

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید درباره تفاوت کابینت های روشویی لوکس با سایر کابینت ها بیشتر بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *