مقالات

بهترین راهکارها برای داشتن سرویس بهداشتی لوکس

بهترین راهکارها برای داشتن سرویس بهداشتی لوکس

بهترین راهکارها برای داشتن سرویس بهداشتی لوکس را می توانید در این مقاله به صورت کامل مطالعه کنید.

ممکن است بارها، خانه هایی را دیده باشید که بسیار شیک و لوکس هستند در حالی که در دکوراسیون آن ها از وسایل گران قیمت خبری نیست. واقعیت این است که به راحتی می توان با وسایل ساده و روش های کاربردی، فضایی لوکس و چشم نواز ایجاد کرد.

این روزها برخلاف گذشته دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز برای مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و داشتن حمام و سرویس بهداشتی لوکس جزء بخش های مهم هر منزلی محسوب می شوند. در زمان طراحی دکوراسیون این بخش از منزل باید تمام جنبه ها مانند زیبایی، اصول بهداشتی و حس آرامش را در نظر بگیرید.

برای داشتن سرویس بهداشتی و حمام لوکس و جذاب، نیاز به صرف هزینه های بالا و خرید وسایل گران قیمت ندارید. روش هایی وجود دارند که می توانند در این زمینه کمک شایانی به شما بکنند. با فروشگاه KDCO Group همراه شوید تا با بهترین راهکارها برای داشتن سرویس بهداشتی لوکس آشنا شوید.

کابینت روشویی پی وی سی

کابینت های  روشویی PVC مناسب برای استفاده در سرویس های بهداشتی با اندازه های متفاوت هستند. اگر به دنبال ظاهری شیک و مدرن برای سرویس بهداشتی منزل خود هستید کابینت های روشویی pvc می توانند تمام نیازهای شما را برطرف کنند. این محصولات این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد، طول عمر بالا و نصب آسان هستند.

آینه و باکس

آینه و باکس یکی از مهم ترین بخش های یک سرویس بهداشتی به شمار می روند. انتخاب یک آینه و باکس مناسب می تواند زیبایی بی نظیری به این فضا ببخشد. یکی از بهترین انتخاب ها آینه و باکس اکسسوری پی وی سی است. آینه و باکس را حتما متناسب با فضا انتخاب کنید و از آینه های بزرگ برای سرویس های بهداشتی کوچک استفاده نکنید.

انتخاب توالت فرنگی و توالت ایرانی مناسب

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر زیبایی این بخش از خانه انتخاب توالت فرنگی و توالت ایرانی مناسب است. حتما در خرید این محصولات نهایت دقت و سلیقه را به خرج دهید. یکی از انواع توالت های فرنگی لوکس که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده توالت فرنگی وال هنگ است.

 

گیاهان آپارتمانی

گل و گیاه در هر نقطه ای از خانه که باشد حس طراوت و تازگی را به آن محیط هدیه می کند. در مورد سرویس های بهداشتی نیز همین قانون صدق می کند. استفاده از گل و گیاه در این محیط نیز زیبایی و سر زندگی خاصی به آن می بخشد. حدالامکان برای این بخش از خانه از گل و گیاهانی استفاده کنید که بتوانند در رطوبت بالا و نور کم نیز رشد کنند.

حوله های جدید

عوض کردن حوله های قدیمی با حوله های جدید می تواند در زیبایی دکوراسیون این بخش خانه تاثیر بسزایی بگذارند. اگر به محض ورود با حوله های تمیز و نو رو به رو شوید حس خوبی به شما منتقل می شود. شما می توانید حوله ها را در فضای کابینت روشویی پی وی سی نیز قرار دهید.

شمع های معطر

شمع ها می توانند در هر قسمتی از خانه به کار برده شوند. می توانند رایحه خوبی را به سرویس بهداشتی انتقال دهند و این فضا را دلپذیرتر کنند. این محصولات در رایحه های مختلفی در بازار وجود دارند که می توانید به راحتی در میان آن ها رایحه مورد علاقه خود را پیدا کنید.

شیرآلات لوکس

شیرآلات بهداشتی در طرح های متفاوتی در بازار وجود دارند که شما می توانید به آسانی با استفاده از بودجه ای که  در اختیار دارید یک مدل مناسب و لوکس را انتخاب کنید. سعی کنید برای این بخش خانه حتما از شیرآلات با مقاومت و طول عمر بالا استفاده کنید. برای انتخاب رنگ نیز حتما فضای سرویس بهداشتی و دکوراسیون آن را در نظر بگیرید.

کف سرویس بهداشتی

توجه به کف سرویس بهداشتی نیز به اندازه بخش های دیگر اهمیت دارد. برای این قسمت می توانید از انواع سرامیک یا کاشی های زیبا و رنگارنگی که این روزها به وفور یافت می شوند استفاده کرده و زیبایی دکوراسیون این بخش را دو چندان کنید.

سر دوش های مدرن

دیگر وقت آن است که سر دوش های قدیمی را رها کرده و سردوش های مدرن را جایگزین آن ها کنید. استفاده از این تجهیزات نه تنها باعث لوکس جلوه دادن محیط سرویس بهداشتی می شود بلکه باعث صرفه جویی در مصرف آب نیز می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *