مقالات

آسان ترین روش های رفع گرفتگی توالت ایرانی در خانه

آسان ترین روش های رفع گرفتگی توالت ایرانی در خانه

آسان ترین روش های رفع گرفتگی توالت ایرانی در خانه

در اینجا با آسان ترین روش های رفع گرفتگی توالت ایرانی در خانه آشنا می شوید.

گرفتگی توالت ایرانی یکی از مشکلاتی است که بیشتر افراد، آن را تجربه کرده اند. این گرفتگی می تواند به علت های زیادی ایجاد شده باشد و برای شما مشکل ساز شود. از طرفی بوی بدی که به دلیل این گرفتگی ها ایجاد می شود باعث اذیت افراد خانه می شود. از این جهت لازم است که همه ما با این مشکل و روش های رفع آن، آشنا باشیم تا در این گونه شرایط بتوانیم این مسئله را حل کنیم. با مجموعه KDCO Group همراه شوید.

 قدم اول برای یادگیری آسان ترین روش های رفع گرفتگی توالت ایرانی در خانه، تشخیص درست است. باید بدانیم که چه دلیلی باعث این گرفتگی شده است. ممکن است این مشکل به دلایل متعددی ایجاد شده باشد. به عنوان مثال یکی از دلایل می تواند افتادن دستمال کاغذی در توالت باشد و باعث شود آب فاضلاب با سرعت کمی تخلیه گردد به علت اینکه دستمال، از تخلیه شدن آب کاسه توالت جلوگیری می کند. پس تشخیص علت وقوع این مسئله اهمیت زیادی دارد. در ادامه راهکارهایی برای رفع این مشکل در منزل را بیان خواهیم کرد.

تلمبه لوله باز کن

یکی از وسایل بسیار کاربردی برای رفع گرفتگی توالت، استفاده از تلمبه لوله باز کن است. برای انجام این کار بهتر است چند بار تلمبه را به آرامی فشار داده و اجازه دهید که بالا بیاید. استفاده از این وسیله بیشترین کارایی و کمترین هزینه را برای رفع این مشکل دارد.

آویز لباس

آویز لباس نیز از آسان ترین روش های رفع گرفتگی توالت ایرانی در خانه است. اگر به تلمبه لوله باز کن دسترسی ندارید، از یک آویز لباس کمک بگیرید. بهتر است برای اینکه توالت، آسیبی نبیند دور تا دور آن را با پلاستیک بپوشانید. اگر به پوشش پلاستیکی دسترسی نداشتید می توانید از یک پارچه کمک بگیرید. آویز را صاف کرده تا شبیه به یک دسته بلند شود و قلاب را وارد کاسه توالت کنید. از دسته آویز برای هدایت آن در کاسه کمک بگیرید.

قرص ماشین ظرفشویی

این قرص ها نیز یکی از راههایی است که می توان برای حل مشکل گرفتگی توالت ایرانی از آن استفاده کرد. برای این کار باید یک قرص ماشین لباسشویی را وارد کاسه کرده و حدود نیم ساعت صبر کنید و سپس قرص را از کاسه خارج نمایید. در صورت وجود دستمال کاغذی در توالت این قرص می تواند آن را در خود حل کرده و نرم و خیس کند. سپس فلاش تانک را فشار دهید تا از رفع گرفتگی مطمئن شوید.

برس توالت

اگر وسایلی مانند دستمال کاغذی در فاصله کمی از سیفون گیر کرد، شما می توانید با فشار برس توالت در داخل سیفون و چرخاندن آن برای رفع مشکل اقدام کنید. دقت کنید که سر برس، داخل توالت گیر نکند و حتما این کار را با احتیاط انجام دهید.

پودر صابون

اگر گرفتگی به دلیل گیر کردن دستمال کاغذی در توالت بود می توانید از پودر صابون نیز کمک بگیرید. پودر صابون را داخل کاسه توالت بریزید و صبر کنید. واکنش های شیمیایی که ایجاد می شود باعث حل شدن دستمال کاغذی می گردد. سپس چند بار سیفون توالت را فشار دهید تا گرفتگی رفع شود.

سخن آخر

رفع گرفتگی چاه توالت ایرانی مهارتی است که هر یک از ما باید با آن، آشنا باشیم. همانطور که در ابتدای متن اشاره کردیم این مشکل می تواند به دلایل زیادی مانند گیر کردن دستمال کاغذی، مدفوع، رسوب گرفتگی و … اتفاق بیفتد. ما سعی کردیم آسان ترین روش های رفع گرفتگی توالت ایرانی در خانه را به شما بگوییم اگر با استفاده از این روش ها مشکل حل نشد حتما از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. برای مطالعه درباره ی بهترین روش های رفع گرفتگی توالت فرنگی در خانه نیز می توانید در اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *