مقالات

چگونه بهترین روشویی سرویس بهداشتی را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین روشویی سرویس بهداشتی را انتخاب کنیم؟

این روزها شاهد تفاوت های زیادی در دکوراسیون های منازل هستیم و در راستای مدرنیته شدن پیش می رویم. دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز از این قائده مستثنی نیست و امروزه تغییرات زیادی در آن ایجاد شده است. سرویس های بهداشتی به گونه ای مدرن شده اند که از نظر ظاهر، جلوه خاصی پیدا کرده اند. ممکن است برخی از افراد فکر کنند مدرن بودن دکوراسیون این مکان موضوع با اهمیتی نیست اما اگر خواستار فضایی مدرن در خانه خود هستید فضای سرویس بهداشتی نیز باید با بخش های دیگر خانه هماهنگ باشد. اگر جزء این افراد هستید یا تمایل دارید در هنگام انتخاب روشویی بهتر عمل کنید ما اینجاییم تا به شما بگوییم چگونه بهترین روشویی سرویس بهداشتی را انتخاب کنیم؟

روشویی یکی از عناصر مهم در سرویس های بهداشتی مدرن محسوب می شود و زیبایی آن کمک شایانی به زیبایی فضای موجود می کند. شما برای انجام بسیاری از کارها مانند شستن دست و صورت، مسواک زدن و … از این روشویی ها استفاده می کنید. به طور کلی روشویی ها محفظه هایی هستند که شیر آب در قسمت بالایی آن ها وجود دارد و با اتصال به لوله فاضلاب، جریان آب را منتقل می کنند و از پخش شدن آب به اطراف جلوگیری می نمایند.

امروزه روشویی ها در مدل های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شوند اما ممکن است در مورد اینکه روشویی مناسب سرویس بهداشتی شما کدام گزینه است مشکل داشته باشید.

دلایل اهمیت انتخاب روشویی مناسب

همانطور که پیش تر اشاره کردیم روشویی ها یکی از مهم ترین بخش های سرویس بهداشتی هستند. انتخاب مدل و طرح مناسب که با فضای شما هماهنگ باشد باعث زیبایی بیشتر سرویس بهداشتی شما می شود. نکته مهم دیگر این است که انتخاب یک روشویی که به سادگی قابل تمیز کردن باشد نیز مهم است.

دوام بالای این محصولات نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و چنانچه دارای دوام بالایی باشند مجبور نیستید همواره در حال تعویض آن ها باشید و سالیان زیادی برای شما کار می کنند. ضد آب بودن این روشویی ها نیز اهمیت زیادی دارد به دلیل اینکه محیط سرویس بهداشتی همواره با رطوبت همراه است و باید جنس آن ضد آب بوده تا در اثر تماس با رطوبت دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشوند. کابینت های روشویی پی وی سی جزء این دسته محسوب می شوند و در برابر رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

در ادامه شما را با برخی از انواع روشویی ها آشنا می کنیم تا بتواند راهنمایی هر چند کوچک در انتخاب بهترین روشویی برای شما عزیزان باشد.

انواع روشویی

روشویی ها انواع مختلفی دارند که به راحتی متناسب با سلیقه خودتان می توانید آن ها را انتخاب کنید. در ادامه برخی از این مدل ها را بررسی می کنیم:

روشویی سرامیکی

نوع مدرنی از روشویی ها وجود دارد که به اسم روشویی سرامیکی معروف است. همانطور که از نام این محصولات مشخص است از جنس سرامیک هستند و سطح آن ها بسیار قوی بوده. مناسب برای استفاده در سرویس های بهداشتی که به طور مداوم استفاده می شوند، هستند.

روشویی سنگی

روشویی های سنگی نوع دیگری از روشویی ها هستند که عموما از سنگ های متفاوتی مانند سنگ مرمر ساخته می شوند که دارای ظاهری زیبا و بسیار با کیفیت هستند. شکل این محصولات مانند یک کاسه بزرگ است که در زیر شیر آب قرار می گیرد. روشویی های سنگی انواع متفاوتی دارند که شما می توانید نسبت به سنگ، مدل، طرح و … طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

روشویی فلزی

 نوعی از روشویی است که در آشپزخانه ها نیز مشاهده می شود. این مدل ها از فلزهای مقاومی مانند آلومینیوم ساخته می شوند و در برابر آب مقاومت بسیار بالایی دارند. این محصولات نیز در ابعاد مختلفی تولید می شوند.

سخن آخر 

انتخاب مدل روشویی در درجه اول به سلیقه شخص بستگی دارد اما استفاده از راهنمای خرید روشویی مناسب می تواند کمک شایانی به شما در این زمینه بکند. برای خرید کابینت روشویی پی وی سی با مدل های مختلف و بهترین قیمت ها کافیست با مجموعه KDCO Group تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *